سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وبلاگ تخصصی دانلود

DeleteOnClick v2.2.0.14
DeleteOnClick v2.2.0.14حتماً برای شما بارها پیش آمده که بخواهید از روی هاردتتان فایلی و یا فایل هایی را حذف کنید اما با پیغام خطای ویندوز مواجه می شوید. ولی راه حل این مشکل چیست؟

DeleteOnClick برنامه ای بسیار ساده و کاربردی و راه حل مشکل شما برای حذف فایل هایی است که قابلیت پاک کردن آن را ندارید. این برنامه کوچک به عنوان یک افزونه به ویندوز شما اضافه می شود.
شما برای استفاده از آن کافیست پس از نصب برنامه, روی فایلی که حذف نمی شود راست کلیک کرده و گزینه "Securely Delete" را بزنید. کار تمام شد. به همین راحتی شما از دست این فایل خلاص شدید.

هنگامی که شما توسط  ویندوز و به صورت عادی فایلی را خذف می کنید، این فایل در ابتدا در سطل آشغال می رود و هنگامی که سطل آشغال را نیز پاک می کنید باز هم به صورت کامل از بین نمی رود و ویندوز مقداری از فضای سیستم را به این امر اختصاص می دهد، به زبان ساده هر فایلی را که شما در ویندوز پاک می کنید قابلیت بازگرداندن آن در شرایط خاص می باشد. هنگامی که شما فایل جدیدی می سازید و یا با فایلی که حذف کردید جایگزین کردید ویندوز فضای اختصاص داه شده به فایل حذف شده را برای فایل جدید قرار می دهد.

با این مقدمه به بیان این مطلب درباره این نرم افزار می پردازیم که استفاده از این نرم افزار می بایست با امنیت کامل انجام شود زیرا این نرم افزار به صورت کامل فایل را حذف کرده و دیگر اثری از آن حتی برای برنامه های بازگردانی اطلاعات نمی گذارد.

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:31 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |


:قالبساز: :بهاربیست:

themedisiaynez:parsauosefi email:0914@gmail.com