سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وبلاگ تخصصی دانلود

3DMeNow Professional 2.0.022.1000
3DMeNow Professional 2.0.022.1000افرادی که علاقمند به ساخت انیمیشن برای بازی ها و یا فیلم های انیمیشنی می باشند، ساخت اجزای چهره را با استفاده از این نرم افزارمی توانند به راحتی و به سرعت انجام دهند.
 3DMeNow Professional عمده ترین بسته مدلسازی اجزای صورت و بدن انسانی است. قبلا قالب کاراکترها و انسانها برای بازی های سه بعدی محاوره ای و پخش انیمیشن ساخته می شد. این نرم افزار موجودات شگفت انگیزی مانند داده های مهم 3 بعدی (مدل، بافت و حالات جزئی) در مدت زمان کوتاهی تولید می کند. با استفاده از این نرم افزار می توان داده ها را جهت استفاده در نرم افزارهای 3DSMaxTM, MayaTM, SoftImageTM و اکثر نرم افزارهای استاندارد ساخت انیمیشن های 3 بعدی ایجاد نمود.
3DMeNow Pr زمان تولید انیمیشن را کاهش می دهد. کاهش زمان تولید نسبت به زمان واقعی و رندر کامل انیمیشن های بدن و صورت انسان به صورت 3 بعدی برای بازی ها و فیلم های پرحرکت بسیار سودمند است. این نرم افزار نه تنها در ایجاد حالت پایه مدلها و بافتها، بلکه در ساخت انیمیشن، به سادگی مدل مورد نظرتان را از روی تصاویر می سازد، سپس به طور اتوماتیک کیفیت خروجی را تا 56 واحد برای انیمیشن مربوط به صورت و انیمیشن های سخن گو بالا می برد!

برخی ویژگی های 3DMeNow Professional:
-   محصول جدید 3DMeNow Pro v2
-   امکانات اساسی پیشرفته جدید شامل: سر، بالاتنه و نیم تنه
-   جلوه های ویژه گرافیکی و مدلسازی پیشرفته
-   قابلیت ذخیره داده ها با فرمت های: *.3ds/ *.lwo/ *.vrml/ *.X/ *.xsi/ *.stl/ *.obj/ *.RAW/ *.lwo/ *.bio
-   نمایش خروجی فایل های ویدئویی به صورت تمام صفحه
-   محیط مجازی 3DMeNow Pro اجازه می دهد تا چهره موردنظرتان را با رندر کامل سه بعدی برای بازی ها و فیلم های انیمیشنی ایجاد کنید.
-   انجام مدلسازی تنها از روی 2 عکس، با دو زاویه پهلو و جلو صورت می گیرد و مدلهای سر با زاویه نور مناسب 3 بعدی ایجاد می شود.
-   به سادگی یک تصویر از نیم رخ و از مقابل (و یا طراحی و تصاویر گرافیکی) را به نرم افزار 3DMeNow لود کرده و بی درنگ مدلسازی و ساخت چهره به صورت انیمیشن سه بعدی آغاز می شود!

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:2 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

کتاب (http://www.freedownload.ir/content/category/15/117/112/) pdf آموزش ساخت 50 مدل کیک برای جشن (http://www.freedownload.ir/content/view/850/112/) یک کتاب الکترونیکی به زبان انگلیسی است که به شما نحوه تهیه 50 کیک خوشمزه برای مهمانی های شما را به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهد. این کتاب الکترونیکی مصور برای انواع مهمانی ها و مناسبت ها یک کیک زیبا جهت جشن تولد, جشن مهمانی خانوادگی, جشن های عروسی و خداحافظی دانشگاه و انواع و اقسام جشن های دیگر یک کیک زیبا و دل فریب در نظر گرفته که دل هر بیننده ای را گرسنه و وسوسه می کند. امیدواریم این کتاب را از سایت دانلود (http://www.freedownload.ir/) رایگان دانلود کنید و کیک های خوشمزه ای برای خانواده و دوستان خود تهیه کنید و همه را از دیدن این کیک های زبیا شگفت زده کنید.
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:25 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |


:قالبساز: :بهاربیست:

themedisiaynez:parsauosefi email:0914@gmail.com