سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وبلاگ تخصصی دانلود

BBEdit 8.7 MAC osx
BBEdit 8.7 MAC osxBBEdit ، یک ابزار عمده ویرایشگر متن و نوشتن HTML حرفه ای برای سیتم عامل مکینتاش می باشد. این ابزار به خصوص برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان نرم افزار و طراحان وب ساخته شده است.
این محصول دارای خصوصیات با کارائی بالای فراوانی جهت: ویرایش، جستجو و دستکاری متن است که کمک شایانی به کاربران می کند.
رابط کاربری هوشمند این نرم افزار، دسترسی آسان را به خصوصیات best-of-class این نرم افزار فراهم می کند. که این خصوصیات شامل: تطبیق الگو، جستجو و جایگزینی از میان فایل های چندگانه (حتی فایل های باز نشده بر روی سرورهای دیگر)، ابزار تعریف پروژه، توابع پیمایشی و نمایش رنگی خطاهای نحوی برای کدهای نوشته شده، باز کردن و ذخیره FTP و SFTP، پشتیبانی از اسکریپت های یونیکس سیستم عامل مکینتاش، انجام عملیات روی کد و متن، و همچنین مجموعه کاملی از ابزار HTML قدرتمند و کاربردی می باشد.

کارهایی که می توانید با BBEdit انجام دهید:
•   داشتن کنترل کامل بر روی متن
•   امکانات فراوان و قدرتمند کار روی متن
•   یکپارچه کردن یکنواخت جریان کار موجود
•   و ...

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:12 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

HiDownload Pro 7.23
HiDownload Pro 7.23افرادی که با اینترنت کار می کنند و هر روز زمان زیادی را صرف دانلود فایل های مختلف می کنند، می توانند به کمک این نرم افزار به طور همزمان و با سرعت بیشتری کارهای خود را انجام داده و در زمان و هزینه اتصال به اینترنت صرفه جویی نمایند.
HiDownload نرم افزاری جهت مدیریت دانلود همزمان فایل ها می باشد که به شما اجازه می دهد تا فایل های منحصر به فرد را از وب و سایت های FTP دانلود کنید و از حداکثر پتانسیل اتصال به اینترنت استفاده نمایید.
این نرم افزار همچنین از فایل های صوتی تصویری و نیز RTSP (Real Time Streaming Protocol) همراه با نمایش خلاصه به صورت انتخابی پشتیبانی می کند، و این قابلیت به شما امکان دانلود فیلم، موسیقی و فایل های صوتی تصویری که در اینترنت پخش می شوند را می دهد.
به علاوه، این نرم افزار کلیه خصوصیات استاندارد جهت مدیریت دانلود را در اختیارتان قرار می دهد که این خصوصیات عبارتند از: زمانبندی، تاریخچه دانلود، نظارت بر clipboard، دسته بندی فایل های دانلود شده و نیز پیش نمایش فایل های zip و بسیاری دیگر.

خصوصیات کلیدی نرم افزار HiDownload عبارتند از:
•   دانلود سریع: به وسیله تقسیم کردن فایل به چندین بخش و دانلود همزمان آنها، در زمانتان صرفه جویی می کند.
•   پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS/MMST/MMSU, RTSP, PNM
•   قابلیت دانلود و ضبط فایل های صوتی و تصویری که در اینترنت پخش می شوند. کلیه فرمت های رایج توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند که عبارتند از:
-   Windows Media™  
-   Real Audio™ and Real Video
-   QuickTime
-   Flash Video (FLV)  
-   Streaming MP3 (Shoutcast™, IceCast)
•   قابلیت دانلود و ضبط از انواع رسانه های آنلاین بزرگ و مهم شامل:
-   Music Videos
-   YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites
-   Live Internet TV and Radio
-   Streaming Webcams
-   Shoutcast™ and other Streaming MP3 radio
•   پشتیبانی از متا فایل ها مانند: ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و ...
•   امکان دسته بندی کردن فایل ها: می توانید به راحتی فایل ها با فرمت معین را به صورت اتوماتیک درون فلدر خاصی که مشخص کرده اید، دانلود کنید.
•   پشتیبانی از انواع مرورگرها: این برنامه می تواند انواع فایل های مشخص شده را در اکثر مرورگرهای رایج پیدا کند و به طور خودکار عملیات دانلود را برای شما مدیریت نماید. این نرم افزار توانایی کار با مرورگرهای زیر را دارد:
 Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera
•   زمانبندی پیشرفته: می توانید تصمیم بگیرید کی و چگونه فایل ها دانلود شوند!
•   پیش نمایش فایل های فشرده: می توانید محتوای فایل های Zip را قبل از دانلود مشاهده نمایید.
•   بررسی ویروس: می توانید فایل هایی که دانلود کرده اید را انتخاب کرده و آن ها را جهت یافت ویروس اسکن نمایید.
•   پشتیبانی از پروکسی سرور: می توانید برنامه HiDownload را طوری تنظیم کنید که از پروکسی سرور بر اساس پیکربندی شبکه تان، استفاده کند.
•   پشتیبانی از کوکی ها
•   تغییر نام فایل های دانلود شده به صورت اتوماتیک
•   و ...

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:5 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

Google Hacks v1.6 به این دلیل ساخته شده که چون امکان حفظ و به کاربردن هک های گوگل مانند “-inurlhtm|html|php) intitle:”index of” +”last modified” +”parent directory” +deion +size +(.mp3|.wma|.ogg) ?” برای همه کس مقدور نیست و شما با دانلود این نرم افزارکه برای Mac, Linux, or Windows ساخته شده ،راحت تر می توانید به جستجوی [...]
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:27 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

WebcamXP وب کم قدرتمند و مدیریت دوربین های مدار بسته برای استفاده شخصی و حرفه ای می باشد. ویژگی های منحصر به فرد و استفاده آسان و بی نظیر به شما اجازه انتشار و مدیریت چندین منبع ویدئویی در کامپیوتر را می دهد. این برنامه با تکان خوردن کوچکترین اشیاء در دید خود به کار [...]
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:27 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

به جرات می توان گفت مرورگر موزیلا فایر فاکس (http://www.freedownload.ir/content/view/849/43/) Mozilla Firefox سریع ترین، امن ترین و ساده ترین مرورگر حال حاضر جهان محسوب می شود و کاربران آن روزانه در حال افزایش هستند. این نرم افزار موزیلا فایرفاکس بهترین سرعت بارگذاری صفحات وب را داراست و با داشتن فن آوری روز خود قادر است با به روز کردن خوب اطلاعات کش (حافظه موقت مرورگر) در مصرف پهنای باند شما صرفه جویی به عمل آورد.
این نرم افزار فایرفاکس دارای قابلیت تب بندی می باشد که شما را قادر می سازد تا با یک بار اجرای این نرم افزار و به راحتی در یک صفحه با باز کردن چند تب به چند وب در یک زمان مراجعه کنید که کار شما را راحت تر خواهد کرد و در کل می توانید یک وب گردی جذاب را در اینترنت (http://www.freedownload.ir/content/category/1/27/43/) با این نرم افزار تجربه کنید. این نرم افزار Mozilla Firefox دارای قابلیت جستجو آنی در صفحه است که بر عکس اقلب مرورگر ها قادر است کلمات فارسی را به خوبی در صفحه جستجو و در صورت انتخاب هایلایت آن کلمه را در کل صفحه با رنگ روشن و قابل نمایش کند.
از دیگر امکانات نرم افزار فایرفاکس می توان به مرکز دانلود FireFox این مرورگر اشاره کرد که به راحتی می تواند یک مدیر دانلود بسیار قدرتمند برای شما باشد که قابلیت های توقف و افزایش سرعت دانلود را داراست. نرم افزار موزیلا فایر فاکس از جاوا اسکریپت و SVG پشتیبانی کاملی به عمل می آورد و عملا صفحات پاپ آپ تبلیغاتی را به صورت هوشمند شناسایی و از باز شدن آنها جلوگیری می کند که این دو مورد از جالب ترین امکانات این مرورگر است.
نرم افزار فایر فاکس برای شما قابلیت مهاجرت از اینترنت اکسپلور به موزیلا را فراهم می سازد و علاقه های شما، تاریخ، تنظیمات، کوکی ها و کلمه عبور ذخیره شده روی اکسپلور را به طوری منتقل می کند که کار شما را برای انتقال به این مرورگر آسان تر خواهد کرد. هم اینک نسخه ی Mozilla FireFox (http://www.freedownload.ir/content/view/849/43/) 3.6.3 و بدون نیاز به نصب این نرم افزار دانلود فایرفاکس را برای شما کاربران عزیز در وب سایت دانلود (http://www.freedownload.ir/) رایگان نرم افزار مهیا کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

قابلیت های اصلی موزیلا فایر فاکس

افزونه ها و پلاگین های قدرتمند و متنوع
امکان تب بندی صفحات و لود هم زمان صفحات نامحدود
کنترل بهتر پلاگین های مرورگر
شناسایی سایتهای جعلی و محافظت از رایانه ی شما در مقابل سایتهای مخرب
امکان برقراری ارتباط با آنتی ویروس و دیوار آتش سیستم شما
قابلیت مدیریت دانلود درونی به همراه تمام امکانات یک نرم افزار مدیریت دانلود
جلوگیری از باز شدن صفحات پاپ آپ تبلیغاتی و بی مورد
محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
امکان انتقال کامل اطلاعات از مرورگر اینترنت اکسپلور به این مرورگر
امکان اضافه کردن غلط یاب املایی فارسی
جستجوی آنی صفحات و نتیجه ی کامل و مطلوب با پشتیبانی از زبان فارسی
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:25 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

نرم افزار پیشنهادی این هفته سایت دانلود رایگان مرورگر تحت وب گوگل کروم (http://www.freedownload.ir/content/view/854/43/) است که با امکانات فوق العاده توانست در مدت کوتاهی به بالاترین رده های رتبه بندی مرورگر ها برسد و روز به روز با امکاناتی که به آن اضافه می شود در بین کاربران محبوب تر گردد. که سایت FreeDownload نسخه بدون نیاز به نصب دانلود کروم و پیشرفته و چند زبانه آن را ارائه کرده تا بتوانید به راحتی بر روی حافظه فلش خود جا به جا و در هر کامپیوتری استفاده کنید.
چندی پیش درمیان مرورگر ها حرفی از گوگل کروم به میان نبود اما به دلیل پیشینه خوب گوگل در سال های اخیر گوگل در ارایه نرم افزار و خدمات اینترنت ادعا داشت مرورگری را ارایه نماید که حرفی برای دیگر مرورگر ها باقی نگذارد و از همین جهت مرورگر فوق العاده پر سرعت و قدرتمند خود را با نام Google Chrome (http://www.freedownload.ir/content/view/854/43/) وارد بازار ساخت که به زودی در میان کاربران رواج و رشد یافت که نشان از محبوبیت روز افزون این مرورگر دارد.
همانطور که می دانید یک نرم افزار نو پا نیاز به به روز رسانی سریع و کاملی دارد که گوگل نیز به این مسئله اشراف داشته و با به روز کردن سریع و اضافه کردن امکانات بیشتر به مرورگر خود هم اینک نسخه Google Chrome 5.0.375.9 را منتشر کرده است که نسبت به سایر نسخه ها بسیار کامل تر و هوشمند تر طراحی گشته است. این نرم افزار به شما امکانات یک وبگردی جالب، سریع و ایمن را خواهد داد و به راحتی می توانید در صفحات وب (http://www.freedownload.ir/content/category/1/27/43/) به گشت و گذار مشغول شوید.
گوگل کروم از کش (حافظه موقت) فوق العاده هوشمندی برخوردار است که فایل های تکراری هر سایت را به طور هوشمند شناسایی کرده و بر روی رایانه شما ذخیره می کند و در دفعات بعدی بازدید شما از آن سایت، به سرعت به آن سایت وارد خواهد شد. لازم به ذکر است این عمل در بهینه سازی مصرف پهنای باند اینترنت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
از دیگر امکانات مرورگر Google Chrome می توان به امنیت بالای این نرم افزار اشاره کرد که به طور کامل و با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی کاملی از ویروس های اینترنتی از بازدید از صفحات ویروسی جلوگیری به عمل می آورد که در صورت رد پیغام مرورگر می توانید آن سایت را با مسولیت خودتان مشاهده کنید.

این مرورگر اینترنت جالب از یک مدیریت دانلود کروم جالب و قدرتمند نیز بهره می برد که به راحتی می تواند برای شما نقش یک نرم افزار مدیریت دانلود را ایفا نماید. تب بندی این مرورگر نیز از امکانات جالب این نرم افزار است که به راحتی می توانید با این قابلیت در باز کردن تب های مختلف در یک صفحه به چند وب به صورت همران رجوع کنید و تغیر محل تب ها نیز با کشیدن و رها کردن آنها امکان پذیر خواهد بود.
در آخر نیز می توان به دو قابلیت اساسی بلوک کردن تبلیغات پاپ آپ و بی مورد و ذخیره ساز رمز های کاربردی شما اشاره کرد که در مورد دوم لازم به ذکر است که این مرورگر حداکثر حفاظت را در این مورد به عمل می آورد. هم اینک نسخه ی قابل حمل و چند زبانه ی این نرم افزار Google Chrome را می توانید از وب سایت دانلود (http://www.freedownload.ir/) رایگان نرم افزار دریافت و از آن نهایت لذت را ببرید.
قابلیت های اصلی نرم افزار گوگل کروم

سرعت لود فوق العاده بالای صفحات وب از کش هوشمند مرورگر
قابلیت مدیریت دانلود برای دانلود سریع و با کیفیت با قابلیت های بالا
در اختیار داشتن بزرگترین بانک سایت های ویروسی و بلوک کردن آنها
نمایش اطلاعات تفصیلی دفعات بازدید شما از هرصفحه در کنار آدرس بار
تاریخچه و History کامل با قابلیت ها و امکانات بالا نسبت به سایر مرورگر ها
قابلیت ذخیره سازی رمز و شناسه های کاربری شما و محافظت کامل از آنها
بلوک کردن تبلیغات پاپ آپ و غیر ضروری
قابلیت تب بندی صفحات وب برای سهولت و سرعت کار وبگردی
محیط کاربری و رابط گرافیکی ساده و قابل درک
سازگار با تمام نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویستا و ویندوز 7
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:25 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

دانلود رایگان نرم افزار
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:25 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

Google Maps Images Downloader نام نرم افزار کوچکی می باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس های GoogleMaps را بر عهده می گیرد و کاربران به کمک آن می توانند عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند. با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس ها شما می توانید بدون نیاز [...]
نوشته شده در پنج شنبه 89/2/2ساعت 2:23 عصر توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

WebcamXP وب کم قدرتمند و مدیریت دوربین های مدار بسته برای استفاده شخصی و حرفه ای می باشد. ویژگی های منحصر به فرد و استفاده آسان و بی نظیر به شما اجازه انتشار و مدیریت چندین منبع ویدئویی در کامپیوتر را می دهد. این برنامه با تکان خوردن کوچکترین اشیاء در دید خود به کار [...]
نوشته شده در پنج شنبه 89/2/2ساعت 2:23 عصر توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

Google Hacks v1.6 به این دلیل ساخته شده که چون امکان حفظ و به کاربردن هک های گوگل مانند “-inurlhtm|html|php) intitle:”index of” +”last modified” +”parent directory” +deion +size +(.mp3|.wma|.ogg) ?” برای همه کس مقدور نیست و شما با دانلود این نرم افزارکه برای Mac, Linux, or Windows ساخته شده ،راحت تر می توانید به جستجوی [...]
نوشته شده در پنج شنبه 89/2/2ساعت 2:23 عصر توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

   1   2      >

:قالبساز: :بهاربیست:

themedisiaynez:parsauosefi email:0914@gmail.com