سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وبلاگ تخصصی دانلود

Box Shot 3D 2.9.4
Box Shot 3D 2.9.4اگر می خواهید محصولات و نرم افزارهای خود را به بهترین وجه ممکن، نمایش دهید، به کمک این نرم افزار می توانید پک و یا جعبه های 3 بعدی زیبایی به راحتی و سرعت ایجاد نمایید.
 Box Shot 3D، ارائه دهنده پوشش مجازی مبنی بر الگوریتم ردیابی شعاع می باشد. به عبارت ساده تر این نرم افزار یک جعبه 3 بعدی ایجاد می کند که بسیار واقع گرایانه به نظر می رسد. این نمایش جذاب غالباَ فاکتور سرنوشت سازی برای خرید محصولات می باشد.
به دلیل تکنولوژی رندرینگ بالا، خریداران ممکن است فکر کنند که تصویر حقیقی محصول را می بینند.
Box Shot 3D ، بسته ای است که از تکنولوژی حرفه ای همراه با رابط کاربری آسان استفاده می کند. که به شما اجازه می دهد تا تصاویر شگفت انگیزی تنها با چند کلیک ایجاد کنید!

مهمترین خصوصیات Box Shot 3D:
ردیابی و ترسیم پرتوهای نور: اجازه می دهد تا سایه و تصاویری با کیفیت و روشنایی عکس ایجاد کنید.Box Shot 3D Box میلیون ها پرتو نوری را که از منبع نور شی مورد نظر رد می شوند را محاسبه می کند. نتیجه این کار، یک شی با نمای بسیار واقع گرایانه است. از این ویژگی معمولاَ برای جلوه های ویژه در فیلم ها استفاده می شود. Box Shot 3D به شما اجازه می دهد تا از این تکنولوژی برای ساخت جعبه های 3 بعدی استفاده کنید!

سایه های واقع گرایانه:
Box Shot 3D مقدار نور برای هر پیکسل در تصویر را محاسبه می کند. همچنین نور فضا و محیط ساتع شده توسط آسمان را نیز محاسبه می کند. این کار باعث می شود تا تصاویر بیشتر واقعی به نظر آیند.

خوش نما سازی: Box Shot 3D از فنون زیادی برای خوش نما سازی سریع و موثر استفاده می کند. شما هرگز لبه های سخت و ناهموار و نامتعادل را نخواهید دید. هرچیزی بسیار هموار و واقعی خواهد بود.

انعکاسها: شما می توانید کنترل کاملی بر انعکاس جعبه ها، شفافیت و عمق کف و تنظیم آنها با سر داشته باشید و نتایج را در زمان واقعی مشاهده کنید.

شفافیت پس زمینه: اگر شما می خواهید از تصاویر ارائه شده در پروژه های پیچیده استفاده کنید، می توانید به راحتی آنها را با پس زمینه شفاف تولید کنید (فرمت PNG).

اشکال مختلف: Box Shot 3D شامل اشکال بسیار مختلفی است که می توانید از آنها برای ساخت جعبه ها، قاب cd/dvd ، جلد کتاب ها یا قفسه کتابخانه استفاده کنید. شکلی را که نیاز دارید انتخاب، تصویرتان را درج کنید و گزینه " Render " را فشار دهید. به همین سادگی!

کنترل کیفیت: کنترل تصاویر ارائه شده قابل تنظیم است. اگر نیاز به رندر سریع برای پیش نمایش دارید، گزینه " Quality " را به کمترین میزان تنظیم کنید و در این صورت عمل رندر با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. وقتی می خواهید محصول با کیفیت عالی تولید کنید، این مقدار را روی بیشترین حد تنظیم کنید تا به خروجی مطلوب دستیابی پیدا کنید.

سادگی استفاده: Box Shot 3D یکی از ساده ترین برنامه های کاربردی است. شامل کلیدهای کنترلی مرحله به مرحله است که به سرعت شما را برای انجام فرایند تولید بسته 3بعدی کامل، راهنمایی می کند.

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:18 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

30 Vista Wallpapers
30 Vista Wallpapersمجموعه ای شامل 30 تصویر زیبا برای استفاده در پس زمینه ویندوز

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:17 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

QuarkXPress 8.01 (Multilanguage)
QuarkXPress 8.01 (Multilanguage)درکنار ذوق و سلیقه و استعداد ذاتی طراحان برای ساخت صفحات زیبا و جذاب، نرم افزار QuarkXPress® 8 مکملی برای ایجاد کارهای حرفه ای می باشد. سعی کنید تا بهتر و دائماَ پیشرفت کنید – از نرم افزار های طراحی و صفحه آرایی پیشرفته استفاده کرده تا به شما کمک کند که به هدف دلخواهتان برسید.
با استفاده از رابط کاربری جدید و آسان QuarkXPress 8، سریعتر کار کنید و طراحی های بیشتری را تنها چند کلیک انجام دهید.
مطالبی را بر حسب تخصص موجودتان درست کنید و محتوای چاپ شده تان را بر روی رسانه های مختلف به اشتراک بگذارید. برای این کار از ابزار ساخت برنامه های چندمنظوره فلش و وب استفاده کنید، بدون نیاز به کدنویسی و یا انجام دادن کاری اضافی!
متنهای بسیار عالی ایجاد کنید و افکت هایی که می خواهید با استفاده از فن چاپ طراحان انجام دهید.

سریعتر و هوشمندانه تر کار کنید: طراحی را با دقت بیشتری با استفاده از امکانات توسعه یافته این نرم افزار که برگرفته از نیازهای هر روزه شماست، انجام دهید.
فایل های QuarkXPress 8 که در هر کجای دنیا ایجاد شده را باز کرده و آنها را چاپ کنید، و یا از این نرم افزار آسان و در سطح حرفه ای در ساخت صفحاتتان استفاده کنید.

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:8 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

Topaz ReMask v2.0.3 نام نرم افزاری برای ماسک کردن و برش عکس های دیجیتال می باشد. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا المان های مخصوصی از عکس را به سادگی از آن جدا نمایید و به سادگی به عکسی دیگر انتفال دهید. این نرم افزار ، پلاگینی برای فوتوشاپ می باشد که [...]
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:27 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

همواره دانلود فلش ویدئو ها از مشکلات اساسی افرادی بوده است که با سایت های اشتراک ویدئو در ارتباط هستند. البته برخی از نرم افزار های مدیریت دانلود (http://www.freedownload.ir/content/category/1/29/42/) قابلیت هایی برای دانلود چنین ویدئو هایی را دارا هستند ، ولی این سایت ها همواره با به روز رسانی امنیت خود ، جلوی این نرم افزار ها را می گیرند و از دانلود ویدئو های خود جلوگیری می کنند و اکثر اوقات در صورت موفقیت دانلود با عدم قابلیت توقف و خرابی این ویدئو ها همراه خواهند بود. نرم افزار GetFLV Pro که امروز میخواهیم شما را با آن آشنا کنیم یکی از بهترین و به روز ترین نرم افزار ها در این زمینه است.
همانطور که از نام این نرم افزار پیداست قادر است به راحتی از تمام سایت های اشتراک ویدئو دانلود نماید. لازم به ذکر است این نرم افزار قادر است به طور هوشمند تمام امنیت های ایجادی توسط این سایت ها را کنار زده و لینک اصلی ویدئو را شناسایی و با قابلیت توقف به شما ارایه کند؛ به همین دلیل هیچگاه ویدئو های دانلودی شما دچار تخریب و خرابی نخواهند بود. امکانات این نرم افزار تنها به دانلود (http://www.freedownload.ir/) فلش ویدئو های محدود نمی شود و از آنجایی که ممکن است برخی از سایت ها با ایجاد خدشه هایی در دانلود ، ویدئوی شما را دچار مشکل کنند ، این نرم افزار قابلیت ترمیم و تعمیرات تصویری این فلش ویدئو ها را نیز بر عهده می گیرد.

ممکن است شما بخواهید فایل فلش ویدئو را با فرمت به غیر از FLV در اختیار داشته باشید که طراحان این نرم افزار به این موضوع نیز اندیشیده اند و به این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت FLV به فرمت های رایج و معروف ویدئویی همچون MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP , .... را اضافه کرده اند. در کل می توان گفت شما می توانید هر ویدئو را از هر سایت اشتراک ویدئو ، بدون مشکل ، با قابلیت توقف دانلود ، بدون خرابی ویدئو و با هر فرمتی در اختیار داشته باشید. امیدواریم از دانلود نرم افزار مدیریت دانلود ویدئوهای flv (http://www.freedownload.ir/content/view/848/42/) لذت ببرید.
قابلیت های اصلی این نرم افزار GetFLV Pro 8.9.0.1 :

دانلود و مدیریت فایل ویدیویی FLV ( فلش ویدئو )
تبدیل فایل های FLV به فرمت های ویدیویی معروف همچون MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP
امکان استخراج صوت یا ویدئو از فایل های فلش ویدئو و دادن یک خروجی صوتی یا ویدئویی مجزا
امکان ترمیم و تعمیر فایل های FLV دچار مشکل
تبدیل فایل های فلش ویدئو به فرمت های صوتی مختلف همچون MP3, WMA, WAV, AAC
تشخیص هوشمند گذشتن از امنیت سایت های اشتراک ویدئو
قابلیت دانلود از اکثر سایت های اشتراک ویدئو
محیط کاربری و رابط بصری بسیار جالب و آسان
سازگاری با اکثر نسخه های ویندوز
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:25 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

وَنسان ویلِم ون گوگ یا فینسِنت فان خوخ (به هلندی: Vincent Willem van Gogh) ‏ (30 مارس 1853 - 29 ژوئیه 1890) نقاش نامدار زاده? هلند بود. هرچند او در زمان حیاتش در گمنامی کامل به سر می‌برد اما اکنون به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نقاشان پسادریافتگر (پست‌امپرسیونیست) شناخته ‌می‌شود. او در اواخر عمر به شدت از بیماری روانی رنج می‌برد و همین موضوع به خودکشی او منجر شد.
ونسان ون ‌گوگ در خروت-زوندرت در ایالت برابانت هلند نزدیک مرز بلژیک به دنیا آمد. او پسر آنا کورنلیا کاربنتوس و تئودورس ون گوگ بود. پدر و پدر بزرگش کشیش بودند و سه‌تا از عموهایش دلال آثار نقاشی بودند. اسم پدربزرگ و عموی او نیز ونسان بود که به او عمو کنت می‌گفت. همچنین ونسان نام برادر بزرگ‌تر وی و فرزند اول خانواده بود که چندی پس از تولد و یک سال قبل از تولد ونسان درگذشته بود. برادر محبوب و حامی‌اش تئودورس، ملقب به تئو، چهار سال بعد از ونسان در 1 مه 1857 به‌دنیا آمد. سپس خانواده ون گوگ دارای چهار فرزند دیگر شد، یک پسر به نام کور و سه دختر به نام‌های آنا‌، الیزابت و ویل. ونسان اغلب کودک ساکت و آرامی بود. در 1860 وارد دبستان روستای زاندرت شد. جایی که یک کشیش کاتولیک به 2300 دانش‌آموز درس می‌داد.
ون ‌گوگ جوانی خود را به عنوان دلال آثار هنری، معلم و واعظ مذهبی گذراند. او اعتقاد دینی عمیقی داشت و مدتی در انگلستان و نیز در میان کارگران معادن زغال سنگ بلژیک به عنوان مبلغ غیرروحانی مسیحی فعالیت کرد. پس از مواجهه با آثار ژان فرانسوا میله عمیقا تحت تاثیر نقاشی‌های او و پیام اجتماعی آن‌ها قرار گرفت. در همین زمان بود که طراحی را به‌صورت جدی و حرفه‌ای شروع کرد. برادر جوان‌ترش تئو که به خرید و فروش تابلو‌های نقاشی اشتغال داشت بعدها باعث آشنایی او با نقاشان دریافتگر (امپرسیونیست) شد.

او فعالیت‌ هنری خود را به عنوان طراح و نقاش از سال 1880 و در سن 27 سالگی شروع کرد. وی از آنجاکه در سن 37 سالگی درگذشت، در واقع تمام آثارش را در 10 سال آخر عمر کوتاه خویش آفرید که شامل 900 نقاشی و 1100 طراحی می‌باشد. برخی از مشهورترین آن‌ها در 2 سال پایانی عمرش کشیده شده‌اند. او تنها در 2 ماه پایانی عمرش 90 نقاشی (http://www.freedownload.ir/content/category/11/76/64/) برجای گذاشت.
هنگام مرگ همچون رافائل، سی و هفت سال بیشتر نداشت و سال‌هایی که به نقاشی مشغول بود از یک دهه فراتر نرفت. تابلوهایی که باعث شهرت او شده‌اند در طول سه سالی کشیده شد که مدام گرفتار حمله‌های عصبی و افسردگی بوده‌است. امروز بیشتر مردم بعضی از این تابلوها را می‌شناسند؛ گل‌های آفتابگردان، صندلی خالی، شب‌های پر ستاره، درختان سرو و بعضی پرتره‌هایش به صورت تصاویر چاپی، شهرت جهانی دارند و در بسیاری از اتاق‌های ساده? مردم عادی نیز دیده می‌شوند. این دقیقا همان چیزی است که ون گوگ می‌خواست. او دوست داشت تابلوهایش تاثیر‌ مستقیم و قوی چاپ‌نقش‌های رنگی ژاپنی را داشته باشند که بسیار تحسینشان می‌کرد. آرزو داشت هنر صاف و ساده‌ای بیافریند که نه تنها هنرشناسان متمول را خوش بیاید، که مایه? شعف و تسلای خاطر همه انسان‌ها باشد.پس از مرگ ون گوگ، تابوتش را پر از گل‌های آفتابگردان کردند.
سایت دانلود رایگان, بزرگترین مرکز دانلود رایگان فارسی, 40 اثر معروف و مشهور ون گوگ را با کیفیت بالا در سایز 1920x1200 پیکسل برای دانلود (http://www.freedownload.ir/) به اشتراک گذاشته است. امیدواریم از دانلود نقاشی های ون گوگ (http://www.freedownload.ir/content/view/856/64/) برای والپیپر لذت ببرید.
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:25 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

مجموعه ای از 16 تم بسیار زیبا و دیدنی برای ویندوز 7 که در سال 2010 ارائه شده اند ، توسط تیم دانلودها جمع آوری شده و برای استفاده کاربران در اختیار آن ها قرار گرفته است. امیدواریم از استفاده این تم ها در محیط ویندوز 7 خود نهایت لذت را ببرید.
 

 
شما می توانید [...]
نوشته شده در پنج شنبه 89/2/2ساعت 2:23 عصر توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

این بار در سایت دانلودها مجموعه والپیپرهای فوق العاده زیبا به نام HD Water World تهیه شده است. این مجموعه استثنایی که برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از طریق سایت دانلودها منتشر شده است شامل 60 تصویر پس زمینه در سایز 1200×1600 می باشد که در بردارنده تصاویر دیدنی از دنیای زیر [...]
نوشته شده در پنج شنبه 89/2/2ساعت 2:23 عصر توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

Topaz ReMask v2.0.3 نام نرم افزاری برای ماسک کردن و برش عکس های دیجیتال می باشد. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا المان های مخصوصی از عکس را به سادگی از آن جدا نمایید و به سادگی به عکسی دیگر انتفال دهید. این نرم افزار ، پلاگینی برای فوتوشاپ می باشد که [...]
نوشته شده در پنج شنبه 89/2/2ساعت 2:23 عصر توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |


:قالبساز: :بهاربیست:

themedisiaynez:parsauosefi email:0914@gmail.com