سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وبلاگ تخصصی دانلود

Trojan Remover v6.7.3
Trojan Remover v6.7.3Trojan Remover، نرم افزاری است جهت از بین بردن برنامه های مخرب - Trojan Horses، Worms, Adware, Spyware – زمانیکه برنامه های آنتی ویروس استاندارد در یافتن این برنامه ها و ویروس های مزاحم ناتوانند.
 
Trojan Remover ، اساساَ برای غیر فعال کردن / حذف برنامه های مخرب بدون نیاز به ویرایش فایل های سیستمی و یا رجیستری به صورت دستی ، طراحی شده است . همچنین این برنامه تغییرات سیستمی اضافه شده که برخی برنامه های مخرب انجام می دهند را نیز حذف می کند که آنتی ویروس های استاندارد از انجام این کار صرف نظر می کنند.
 
Trojan Remover چه کارهایی انجام می دهد:
این برنامه، کل فایل های سیستمی، رجیستری ویندوز و برنامه ها و فایل هایی که در زمان بوت شدن، لود می شوند را بررسی می کند. اکثر برنامه های مخرب از این طریق لود می شوند.
این برنامه تمامی فایل های لود شده در زمان بوت را برای یافتن برنامه های مخرب، اسپم، دستیابی های غیرمجاز، کرم های اینترنتی و ... اسکن می کند. همچنین سرویس هایی که ویندوز به طور مخفی لود می کند را توسط تکنولوژی Rootkit بررسی و اگر چیزی پیدا کند هشدار می دهد.
اکثر برنامه های مخرب مدرن، مقیم در حافظه اند که این امر از کار انداختن آنها را مشکل می سازد. تا به حال چند بار مجبور شده اید که سیستمتان را با safe mode شروع کنید و یا بدتر از آن از dos استفاده کنید؟ این برنامه همه این کارها را برایتان انجام می دهد. وقتی که برنامه مخربی پیدا کند که در حافظه مقیم شده، به طور خودکار سیستم را re-start می کند و قبل از آن کاملاَ برنامه مخرب را غیر فعال می کند.
مولفه FastScan این برنامه، برای اسکن اتوماتیک برنامه های مخرب در هر زمانی که سیستم را به کار می اندازید، تنظیم شده است( البته اگر دوست دارید می توانید آن را غیر فعال کنید) . همچنین می توانید به طور دستی FastScan را در هر زمان که دوست دارید اجرا کنید (START | Programs | Trojan Remover | FastScan).

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:19 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

Ultimate Defrag 2008 v2.0.0.51
Ultimate Defrag 2008 v2.0.0.51افزایش عملکرد و سرعت هارد دیسک با استفاده از یکپارچه کردن و بهینه سازی محل قرار گرفتن فایل ها بر روی آن.
UltimateDefrag، قدرتمندترین برنامه جهت defrag برحسب انعطاف پذیری قرارگیری فایل می باشد که محل قرارگیری فایل ها روی هارد دیسک را یکپارچه می کند. با استفاده از عمل Defrag و استراتژی قرار دادن فایل ها بر روی هارد دیسک درست در سطح فایل منحصر به فرد، می توانید هارد دیسک خود را یکپارچه و بهینه سازید.
UltimateDefrag، جدیدترین برنامه تنظیم جایگیری فایل و انجام عمل Defrag می باشد. یکپارچه کردن هارد دیسک باعث افزایش کارایی آن می شود. از طرف دیگر، بهینه سازی قرار گیری فایل در جای مناسب بر روی هارد، از نظر تئوری کارایی دستیابی به فایل ها بر روی هارد را تا 300% به طور میانگین بالا می برد.
با استفاده از این برنامه، می توانید هر فایل، برنامه و یا بازی که می خواهید با بهترین کارایی اجرا شوند را مشخص کنید. تابع “Archive” کلیه فایل های بلااستفاده را در ناحیه ای از هارد که با سرعت کمتری انجام می شود، قرار می دهد.
اگر شما بازی های پیچیده، شبیه سازی و برنامه های کاربردی را اجرا می کنید، این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایل های وابسته به این برنامه ها را در موقعیتی بر روی هارد دیسکتان قرار دهید که بالاترین کارایی ممکن برایتان فراهم شود.
و حال ببینید که اجرای برنامه ها چقدر سریعتر انجام می شود! بازی هایتان با سرعتی بیش از سرعتی که تا کنون داشتن اجرا می شوند. می توانید برنامه های روی ویندوز و سیستم عاملتان را با کارایی بالا درست مانند زمانیکه تازه آن را خریده بودید، تجربه کنید.

خصوصیات کلیدی برنامه UltimateDefrag:
•   فراهم کردن سریعترین دستیابی و بازیابی فایل های روی هارد دیسک، که باعث افزایش بازدهی کامپیوترتان می شود.
•   استراتژی قرارگیری فایل، کنترل کاملی بر روی هر فایل و برنامه ای که می خواهید عملکرد آن را افزایش دهید، به شما می دهد.
•   یافتن داده های بلااستفاده (مانند فایل های فشرده و فایل های بلااستفاده ویندوز) و قرار دادن آنها در مکانهای غیرقابل دسترس.
•   قرار دادن دایرکتوریها در محل های بهبنه برای دستیابی به بالاترین کارایی
•   انجام عمل Defrag با حداقل 1% فضای خالی
•   قابلیت انجام سریع عمل Defrag به طور کامل تنها در 3 الی 5 دقیقه
•   قابلیت انتخاب از میان 4 متد قدرتمند Defrag ، همراه با بیش از 33 گزینه ترکیبی
•   می توانید برای همیشه با فرسودگی هارد دیسک خداحافظی کنید.
•   این برنامه بیش از یک Defrag کننده معمولی است، و می تواند به طور بهینه مکان مناسب برای قرار گیری فایل را نیز مشخص کند.
•   برنامه Defrag ویندوز تنها فایل ها را یکپارچه می کند اما این برنامه سیستم فایل شما را نیز یکپارچه می کند.
•   زمانبندی انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد تا عمل Defrag را زمانیکه با کامپیوترتان کاری ندارید، انجام دهید.
•   تمامی این امکانات در یک برنامه به طور باورنکردنی قدرتمند قرار دارد که اندازه آن کمتر از 1 مگابایت می باشد!

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:16 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

PCHeal 1.5.26
PCHeal 1.5.26PCHeal نرم افزاری برای بهینه سازی و افزایش کارائی کامپیوترهاست.
نرم افزار PCHeal، مشکلات در ارتباط با نرم افزار و سخت افزارهای ناسازگار که منجر به پایین آمدن کارایی سیستم می شوند را یافته و تعمیر می کند.
استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است، و با کلیه نسخه های ویندوز نیز کاملاَ سازگار است و می توانید آن را با خصوصیات کامپیوترتان وفق دهید. کامپیوتر موجودتان را برداشته و به سادگی قدرت و تازگی جدیدی به آن ببخشید.
این نرم افزار تغییرات مستقیمی به رجیستری و فایل های سیستمی اعمال می کند که باعث بالا بردن کارایی حافظه، ترسیم اشکال، انیمیشن، سرعت Refresh، و سرعت cpu threading می شود.
 
تنظیمات خودکار PCHeal : تنظیمات و تغییرات بر اساس خصوصیات کامپیوتر ساخته می شوند، و هرگونه خطا و اشکالی در سیستم به کمک این نرم افزار برطرف می شود.
این نرم افزار، یک سیستم گسترده از خصوصیات تجزیه و تحلیل و تشخیص خطا است که سعی می کند تا هر مشکل بالقوه ای را یافته و آن را برطرف سازد تا کارایی سیستم بالا رود.

برخی خصوصیات کلیدی نرم افزار PCHeal:
-   نرم افزار عالی و پیشرفته مبنی بر خصوصیت over-clocking برای افزایش حافظه و اولویت بندی cpu
-   رابط کاربری آسان و شهودی که کلیه تغییرات را فوراَ انجام می دهد.
-   این نرم افزار را قبل از خریداری نسخه رجیستر شده آن،می توانید از طریق نسخه رایگانش امتحان کنید.

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:11 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

Zip Repair Pro 4.2.0.858
Zip Repair Pro 4.2.0.858اگر در باز کردن فایل های فشرده دچار مشکل شده اید، و در زمان باز کردن با پیغام خطا روبرو می شوید، استفاده از این نرم افزار کمک موثری به حل این مشکل خواهد بود، چراکه می توانید با استفاده از این نرم افزار فایل های معیوب خود را تعمیر و داده های آن را بازیابی کنید.
Zip Repair با استفاده از پشتیبان گیری بدون خطا از فایل های اصلی فشرده معیوب، دسترسی به محتوای فایل ها را ممکن می سازد. استفاده از این برنامه بدون نیاز به هیچ گونه مهارت خاصی می باشد. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده همراه با پشتیبانی از نصب / uninstall به طور کامل می باشد.

امکانات جدید افزوده شده به Zip Repair Pro 4.2.0.858:
-   Zip Repair خطاهای CRC در فایل های فشرده را درست می کند، به طوریکه داده ها می توانند دوباره از حالت فشرده خارج شوند.
-   پشتیبانی از کلیه زیرمجموعه های فایل های zip. می توانید فایل های معیوب را تعمیر کرده و داده ها را از آنها استخراج کنید. حتی اگر قسمتی از آنها گم شده باشد.
-   پشتیبانی کامل از فرمت Zip64
-   پشتیبانی از فایل های حجیم با سایز بیش از 2 گیگابایت (تا جایی که دیسک شما جا داشته باشد)

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:7 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

Secure Digital Album v1.0
Secure Digital Album v1.0نرم‌افزار Secure Digital Album یک برنامه ساده برای نمایش تصاویر با قالب *.jpg است که این کار را با بیش از 170 جلوه نمایشی انجام می‌دهد.
و اما کاربرد مهم این نرم افزار که موجب شده است تا کلمه Secure در نام آن قرار بگیرد رمزنگاری تصاویر مورد نظر شما است.
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از سرقت رفتن تصاویر خصوصی و یا مشاهده آنها توسط افراد غیرمجاز شکایت دارید می توانید از این برنامه کمک بگیرید. این نرم افزار قادر است تصاویر شما را رمزنگاری کند تا به جز شما هیچ کس قادر به باز کردن و مشاهده آنها نباشد. شیوه رمز نگاری در این برنامه به این شکل است که تصاویر شما در فورمت جدیدی با پسوند ejpg ذخیره شده و یک فایل کلید برای رمز ایجاد شده در اختیار شما قرار می گیرد. هرگاه بخواهید تصاویر رمز شده را مشاهده کنید به این کلید نیاز خواهید داشت و در صورت مفقود شدن کلید حتی خودتان نیز نمی توانید به تصاویر دسترسی داشته باشید!

برخی از امکانات کلیدی نرم افزار:
- نمایش تصاویر jpg با پشتیبانی از ??? افکت حرکتی
- رمزنگاری تصاویر در فورمت جدید Ejpg
- امکان رمزنگاری چندین فایل به صورت همزمان و در یک مرحله
- بازکردن تصاویر کد شده بدون وقفه و صرف زمان
- اجرای نرم افزار بدون نیاز به نصب
- دارای راهنمای فارسی
- کاملا رایگان و برنامه نویسی شده توسط یک ایرانی

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:1 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

CPU Speed Professional v3.0.3.8 یک برنامه جالب و محبوب برای بسیاری از کاربرانی است که علاقه دارند سرعت واقعی CPU کامپیوتر خود را بدانند .CPU Speed Professional v3.0.3.8قادر به ارزیابی دقیق سرعت سی پی و های Intel و AMD می باشد .
همچنین شما می توانید با ثبت نمودن سرعت CPU سیستم خود در وب سایت [...]
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:27 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه [...]
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:27 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

امروز قصد معرفی نسخه جدید یکی از با تجربه ترین و معروف ترین نرم افزارهای موجود در زمینه فشرده سازی را داریم، WinZip Pro 14.5.9095 نام این نرم افزار فشرده ساز (http://www.freedownload.ir/content/category/1/16/36/) حرفه ای و قدرتمند می باشد. به جرات می توان گفت WinZip اصلی ترین و مطمئن ترین نرم افزار ( دانلود وینزیپ (http://www.freedownload.ir/content/view/852/36/) ) در زمینه فشرده سازی فایل ها در سیستم عامل ویندوز می باشد. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار راحتی استفاده از آن می باشد و همچنین عرضه ویژگی های منحصر به فرد دیگر منجر به این شده است که این نرم افزار بعنوان ابزار طلایی در زمینه فشرده سازی معروف باشد.
طراحی نسخه جدید WinZip Pro 14.5.9095 یکپارچگی عمیقی با ویندوز پیدا کرده است و با آخرین نسخه ویندوز یعنی ویندوز محبوب 7 بهترین تعامل را داراست و با ویژگی های ابتکاری خود، امنیت و راحتی را در فشرده سازی بسیار بهبود داده است و پیشرفت چشمگیری داشته است. نسخه جدید از ظاهر و قالب زیبای Microsoft Office 2010-Style Ribbon بهره میبرد که کار با نرم افزار را بسیار لذت بخش و آسان نموده است که توسط این ظاهر جالب شما تمام قابلیت های کلیدی و کنترل های موجود را به راحتی در دسترس خواهید داشت. قابلیت مهم دیگر نرم افزار فشرده ساز WinZip Pro 14.5.9095 پشتیبانی از قابلیت های موجود در ویندوز 7 همانند: Libraries, Jump Lists, Explorer Preview, Touch Screen Gestures میباشد که یکپارچه سازی و سازگاری کامل این نرم افزار با این ویندوز محبوب را نشان می دهد. امیدواریم از دانلود (http://www.freedownload.ir/) این نرم افزار لذت ببرید.

ویژگی های کلیدی نرم فزار WinZip Pro 14.5.9095 :

وجود ظاهر زیبا و واسط کاربری راحت و جدید ( Microsoft Office 2010-style ribbon )
سازگاری کامل با Windows 7 و پشتیبانی از قابلیت های موجود در ویندوز ( Support Windows 7 )
وجود دکمه زیپ جهت فشرده سازی سریع و مستقیم فایل ها ( Zip Button )
قابلیت کدگذاری حرفه ای جهت اعمال پسورد بروی فایل های محرمانه (Encrypt )
قابلیت استخراج سریع و اتوماتیک آرشیوهای فشرده ( 1-Click Unzip )
قابلیت بازگشایی فایل ها از داخل آرشیو فشرده با نرم افزارهای پیشفرض ویندوز ( Open With )
قابلیت نمایش سریع محتوای فایل های فشرده زیپ در ویندوز اکسپلورر ( Zip file previewer )
قابلیت گرفتن پشتیبان بصورت فشرده از دسکتاپ، تصاویر دوربین های دیجیتالی، اسناد، ایمیل ها ( Backup )
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:25 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |

احتمالا وقتی صحبت از مدیریت و بررسی بخش های مختلف رایانه می گردد این ذهنیت برای کاربران ایجاد خواهد شد که این عمل یک کار مشکل و اختصاصی است که کاربر عادی قادر به انجام آن نیست. با وجود این طرز فکر، باید اشاره کنیم که شاید در گذشته این مورد درست بوده ولی هم اینک سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه هایی همانند نرم افزار Super Utilities Pro v9.9.2 که امروز به شما معرفی خواهیم نمود به بازار کامپیوتر ارایه گشته اند که از هر جهت توسط یک کاربر عادی قابل اجراست و این کار با چند کلیک ساده انجام می پذیرد.
به طور کلی می توان گفت این برنامه یک نرم افزار قدرتمند تعمیر و نگهداری (http://www.freedownload.ir/content/view/851/58/) و در خور توجه برای مدیریت کامل ویندوز می باشد که یک کاربر، بدون علم چندانی از رایانه قادر است با آن کار و ویندوز خود را مدیریت کند. شاید باور این مسئله سخت باشد ولی این نرم افزار کامپیوتر (http://www.freedownload.ir/) با دارا بودن بخش های مختلف که به تفصیل معرفی خواهیم نمود در تعمیر کامپیوتر (http://www.freedownload.ir/content/category/1/7/58/)، بالا بردن افزایش سرعت، نگهداری و محافظت از سیستم، شما را یاری خواهد داد.
می توان گفت این نرم افزار از چند بخش اساسی تشکیل شده که می توان به عنوان مثال به بخش های پاک کردن دیسک(Disk Cleaner)، پاک کننده رجیستری (Registry Cleaner)، حذف هوشمند برنامه ها (Uninstall Plus)، مدیریت استارت آپ ویندوز (StartUp Manager)، نگهبان پوشه (Folder Guard)، درایور پشتیبان گیری (Driver Backup)، خاموش کردن خودکار (Auto Shutdown)، محافظت از اینترنت اکسپلور (IE Protecrot)، افزودنی های جالب ویندوز (Super Shell)، مدیریت ویندوز (Windows Manager) و سایر فرآیند های مدیریتی (Process Manager) اشاره کرد که می توان گفت تمام نیاز های مدیریتی یک کاربر را تامین می کند.

ابزار های اصلی و امکانات نرم افزار تعمیر و نگهداری:

Disk Cleaner: ابزاری جهت حذف و یافتن فایل های تکراری و یا بدون استفاده
Registry Cleaner: ابزاری جهت حذف اطلاعات بی کاربرد و اضافی پاک کردن رجیستری و افزایش سرعت و کارایی ویندوز
Uninstall Plus: ابزاری جهت حذف کامل، هوشمند و بی نقص نرم افزار های مختلف
StartUp Manager: ابزاری جهت مدیریت نرم افزار استارت آپ (نرم افزاری که با شروع کار ویندوز، خود به خود اجرا شود)
Folder Guard: ابزاری جهت محافظت و نگهداری پوشه های شما برای عدم دسترسی دیگران
Driver Backup: ابزاری جهت گرفتن نسخه پشتیبان از سیستم در برابر خطرات احتمالی
Auto Shutdown: ابزاری جهت ایجاد تایمر برای خاموش کردن هوشمند سیستم
Windows Manager: ابزاری جهت مدیریت بخش های داخلی و اساسی ویندوز
IE Protector: ابزاری جهت حمایت از اینترنت اکسپلورر در هنگام گشت و گذار در وب ها و جلوگیری از ورود برنامه های مخرب
Super Shell: ابزاری جهت اضافه کردن افزودنی های پوسته برای زیبا تر کردن سیستم شما
سازگار با اکثر نسخه های مختلف ویندوز همانند Windows 98/Me/2000/XP/2003/Vista
نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:25 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |


:قالبساز: :بهاربیست:

themedisiaynez:parsauosefi email:0914@gmail.com