سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وبلاگ تخصصی دانلود

Portable PDFToolkit 1.0.2008.208
Portable PDFToolkit 1.0.2008.208آیا می خواهید فایل های PDF تان را جدا کرده، ادغام کنید، رمزدار کرده و یا رمز آنها را بردارید؟ کلیه این کارها را می توانید به راحتی با استفاده از نرم افزار PDFToolkit انچام دهید.
 PDFToolkit شامل کلیه ابزارهای لازم جهت کار با فایل های PDF می باشد. این نرم افزار می تواند به راحتی صفحات فایل های PDF را جدا کرده، آنها را ادغام کند، برای آنها رمز قرار دهد و یا رمز آنها را باز کند. این نرم افزار یک برنامه کاربردی مستقل است و وابسته به نرم افزار Adobe Acrobat و یا حتی Acrobat Reader نمی باشد.
PDFToolkit می تواند برای جدا کردن فایل ها توسط صفحاتشان استفاده شود، می توانید فایل را به صفحات تکی تقسیم کرده، و یا هر چند صفحه را به عنوان فایل جدید ذخیره کنید، همچنین می توانید از آن برای ترکیب کردن فایل های PDF چندگانه استفاده کنید، و یا صفحاتی را از یک یا چند فایل انتخاب کرده و آنها را در یک فایل PDF قرار دهید، البته با حفظ لینکهای اصلی و فیلدهای فرم.
 PDFToolkit می تواند فایل های PDF را با استاندارد 40 بیتی و یا 128 بیتی رمزگذاری کند. همچنین می توانید مجوزهایی برای استفاده کارکنان مانند مجوز چاپ و یا اصلاح فایل قرار دهید. و به این ترتیب می توانید یک فایل PDF مطمئن ایجاد کنید.
این نرم افزار همچنین قابلیت رمزگشایی یک فایل PDF رمزشده از طریق معین کردن رمز آن را دارد.

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 9:59 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |


:قالبساز: :بهاربیست:

themedisiaynez:parsauosefi email:0914@gmail.com