سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وبلاگ تخصصی دانلود

Box Shot 3D 2.9.4
Box Shot 3D 2.9.4اگر می خواهید محصولات و نرم افزارهای خود را به بهترین وجه ممکن، نمایش دهید، به کمک این نرم افزار می توانید پک و یا جعبه های 3 بعدی زیبایی به راحتی و سرعت ایجاد نمایید.
 Box Shot 3D، ارائه دهنده پوشش مجازی مبنی بر الگوریتم ردیابی شعاع می باشد. به عبارت ساده تر این نرم افزار یک جعبه 3 بعدی ایجاد می کند که بسیار واقع گرایانه به نظر می رسد. این نمایش جذاب غالباَ فاکتور سرنوشت سازی برای خرید محصولات می باشد.
به دلیل تکنولوژی رندرینگ بالا، خریداران ممکن است فکر کنند که تصویر حقیقی محصول را می بینند.
Box Shot 3D ، بسته ای است که از تکنولوژی حرفه ای همراه با رابط کاربری آسان استفاده می کند. که به شما اجازه می دهد تا تصاویر شگفت انگیزی تنها با چند کلیک ایجاد کنید!

مهمترین خصوصیات Box Shot 3D:
ردیابی و ترسیم پرتوهای نور: اجازه می دهد تا سایه و تصاویری با کیفیت و روشنایی عکس ایجاد کنید.Box Shot 3D Box میلیون ها پرتو نوری را که از منبع نور شی مورد نظر رد می شوند را محاسبه می کند. نتیجه این کار، یک شی با نمای بسیار واقع گرایانه است. از این ویژگی معمولاَ برای جلوه های ویژه در فیلم ها استفاده می شود. Box Shot 3D به شما اجازه می دهد تا از این تکنولوژی برای ساخت جعبه های 3 بعدی استفاده کنید!

سایه های واقع گرایانه:
Box Shot 3D مقدار نور برای هر پیکسل در تصویر را محاسبه می کند. همچنین نور فضا و محیط ساتع شده توسط آسمان را نیز محاسبه می کند. این کار باعث می شود تا تصاویر بیشتر واقعی به نظر آیند.

خوش نما سازی: Box Shot 3D از فنون زیادی برای خوش نما سازی سریع و موثر استفاده می کند. شما هرگز لبه های سخت و ناهموار و نامتعادل را نخواهید دید. هرچیزی بسیار هموار و واقعی خواهد بود.

انعکاسها: شما می توانید کنترل کاملی بر انعکاس جعبه ها، شفافیت و عمق کف و تنظیم آنها با سر داشته باشید و نتایج را در زمان واقعی مشاهده کنید.

شفافیت پس زمینه: اگر شما می خواهید از تصاویر ارائه شده در پروژه های پیچیده استفاده کنید، می توانید به راحتی آنها را با پس زمینه شفاف تولید کنید (فرمت PNG).

اشکال مختلف: Box Shot 3D شامل اشکال بسیار مختلفی است که می توانید از آنها برای ساخت جعبه ها، قاب cd/dvd ، جلد کتاب ها یا قفسه کتابخانه استفاده کنید. شکلی را که نیاز دارید انتخاب، تصویرتان را درج کنید و گزینه " Render " را فشار دهید. به همین سادگی!

کنترل کیفیت: کنترل تصاویر ارائه شده قابل تنظیم است. اگر نیاز به رندر سریع برای پیش نمایش دارید، گزینه " Quality " را به کمترین میزان تنظیم کنید و در این صورت عمل رندر با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. وقتی می خواهید محصول با کیفیت عالی تولید کنید، این مقدار را روی بیشترین حد تنظیم کنید تا به خروجی مطلوب دستیابی پیدا کنید.

سادگی استفاده: Box Shot 3D یکی از ساده ترین برنامه های کاربردی است. شامل کلیدهای کنترلی مرحله به مرحله است که به سرعت شما را برای انجام فرایند تولید بسته 3بعدی کامل، راهنمایی می کند.

نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:18 صبح توسط پارسا یوسفی نظرات ( ) | |


:قالبساز: :بهاربیست:

themedisiaynez:parsauosefi email:0914@gmail.com